Jak uzyskać kod Authinfo w home.pl? - New DOSieci

14 kwietnia, 2022

Kod Authinfo jest kodem autoryzującym domenę i używany jest podczas transferu domeny, tj, przeniesienia jej obsługi bilingowej, od jednego rejestratora do drugiego. Będziesz potrzebował kod Authinfo, aby przenieść domenę z home.pl do DoSieci.pl, a następnie konfigurować i opłacać ją w Twoim panelu klienta. Transfer domeny internetowej do DoSieci.pl, to wygodny sposób na zarządzanie wszystkimi usługami z jednego panelu. Staramy się także utrzymać niski poziom cen naszych usług, abyś mógł skorzystać z oferty na tanie domeny internetowe, tanie przedłużenie domen internetowych, tani hosting internetowy stron WWW i poczty e-mail.

Co to jest kod Authinfo?

Kod Authinfo to kod domeny, tzw. kod autoryzujący, kod transferowy. Razem z nazwą domeny stanowi elementy kluczowe, umożliwiające przeniesienie domeny od jednego rejestratora do innego. Kod Authinfo nie powinien trafić w niepowołane ręce, gdyż grozi to przejęciem domeny, dlatego wiele rejestrów nie udostępnia kodu Authinfo bezpośrednio, a dopiero po przesłaniu wniosku lub wygenerowaniu kodu po autoryzacji.

Czy wydanie kodu Authinfo jest płatne?

Nie. Wydanie kodu Authinfo jest bezpłatne i nie powinno być warunkowane promocjami rejestratora, np. tanie domeny czy domeny za 0 zł. Promocja rejestratora nie ogranicza możliwości uzyskania kodu Authinfo, ani transferu domeny.

Jak uzyskać kod Authinfo w home.pl?

W przypadku znanej firmy hostingowej home.pl, wydanie kodu Authinfo realizowane jest po wcześniejszym przesłaniu wniosku do Biura Obsługi Klienta.

Wniosek o wydanie kodu Authinfo w home.pl, znajdziesz w Centrum Pomocy:

W przypadku domen .eu (domena europejska), wydanie kodu Authinfo realizowane jest za pomocą powyższego wniosku lub możesz ten kod uzyskać samodzielnie, zakładając konto i logując się na stronie https://eurid.eu/pl/

Jak zainicjować transfer domeny do DoSieci.pl?

Transfer domeny internetowej, jeśli posiadasz nazwę domeny oraz kod Authinfo, możesz zainicjować na dedykowanej stronie lub bezpośrednio po zalogowaniu do Panelu klienta:

Przeczytaj także: